قوانین و مقررات جامپی
کاربر عزیز، لطفا برای بهینه تر و بهتر استفاده کردن از خدمات جامپی، به موارد زیر توجه کنید.
ورود کاربران به وبسایت جامپی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، مطالعه مقالات، ویدئوهای رسانه تصویری جامپی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات جامپی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین جامپی از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین پایه
هویت برند جامپی همه محتوا و ابزار هویتی جامپی که در دسترس کاربران قرار می گیرد، اعم از متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط جامپی جزئی از اموال جامپی محسوب میشود. لازم به ذکر است حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار جامپی بوده و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای جامپی محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط جامپی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار جامپی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از محتوای مجله جامپی ، لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت جامپی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای جامپی محفوظ است.در صورت استفاده از هر یک از خدمات جامپی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه محتوا، محصولات، اصول و قوانین جامپی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. تغییر در این قوانین و روایه در صورت وقوع، از طریق همین وبسایت در جامپی منتشر خواهد شد.
رده سنی مشتریان
جامپی محصولات متنوعی برای مصرفکنندگان رده سنی کودک و نوجوان به فروش میرساند. رده سنی خریداران باید از 18 سال بالاتر باشد. در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تعریف کاربر
کاربر وبسایت جامپی کسی است که با ثبت مشخصات خود در قسمت “ثبت نام” حساب کاربری در جامپی ساخته و به استفاده از محتوا و گشت و گذار در سایت جامپی می پردازد.
مشخصات کاربر
مشخصات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی، یا در صورت لزوم کد ملی، باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
تعریف مشتری
مشتری وبسایت جامپی کسی است که علاوه از اقدامات یک کاربر، به ثبث سفارش و خرید از سایت جامپی می پردازد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از جامپی سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به پشتیبانی جامپی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که جامپی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.برای دسترسی به مشخصات تماس جامپی وارد صفحه تماس با ما شوید.
سیاست های رعایت حریم شخصی
وبسایت جامپی به اطلاعات خصوصی کاربران و مشتریانی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. از طرفی جامپی متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
مراجع رسمی جامپی
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.jumpy.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت جامپی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.jumpy.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی به غیر از منابع ذکر شده در صفحه ارتباط با ما ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
تعریف روز کاری
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و به سمت آماده سازی برای ارسال میشوند. امکان ثبت سفارش در سایت جامپی برای کاربران در 7 روز هفته و 24 ساعت رو امکان پذیر است.
ثبت سفارش
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت جامپی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار میگیرند. تیم جامپی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در جامپی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای جامپی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
مقررات و ضوابط بازگرداندن و مرجوعی کالا
–
مقررات و ضوابط حمل و نقل
خسارت به مرسوله در حین حمل و نقل: تیم پشتیبانی و انبار جامپی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.از این رو جامپی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
اطلاع رسانی خسارت به مرسوله
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی سایت جامپی به شماره ***اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش جامپی ارسال شود.
نظردهی کاربران
ضوابط عمومی نظرات کاربران: بخش نظرات هر محصول در راستای اشتراک تجربیات شما عزیزان در استفاده از محصولات و خدمات جامپی ساخته و قرار داده شده است.
بدیهی است که این بخش با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. از سوی دیگر بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند.
تاکید می شود که جامپی در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در بخش نظرات محصولات، هیچگونه مسئولیتی ندارد. به بیان دیگر نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی جامپی دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط نوشتن نظر
توجه کنید که تایید و نهایتا انتشار یک نظر به منزله رعایت قوانین نوشتن نظرات در بخش محصولات است که به شرح زیر می باشد:
- نظر باید فارسی باشد. سعی کنید در نوشتن نظر از کیبورد فارسی استفاده کنید. نوشتن نظر انگلیسی تنها در صورتی قابل قبول است که توجیح منطقی باشد. از جمله این شرایط تایپ فینگلیش با محتوای مناسب است.
استفاده از الفاظ، کلمات یا هرگونه نماد و ایموجی توهین آمیز یا خلاف اخلاق طبق قوانین تجارت الکترونیک در یک نظر، موجب عدم تایید آن از سوی تیم پشتیبانی خواهد شد. - سعی کنید از عناوین مناسب و دقیق برای نظر خود استفاده کنید تا کاربران دیگر بتوانند راحت تر و در راستای بهینه تری از نظر شما استفاده کنند.
- سعی شود تا حد امکان از مبالغه و طولانی نویسی در نظرا پرهیز شود. بهینه ترین حالت، ذکر مزایا و معایب محصول به صورت تیتر وارد است.
- تا حد امکان سعی شود متن نوشته شده قالب یک نظر را داشته باشد. از بحث و گفتگو حول موضوع غیر مرتبط ترجیحا پرهیز شود.
- در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
- لازم به ذکر است نوشتن پاسخ نظر توسط بقیه کاربران نیز مشمول این قوانین می شود.
توجه شود که بخش نظرات محصولات مخصوص صحبت درباره ویژگی ها،نقاط ضعف و قوت و این چنین محتوای مرتبط با محصول مورد نظر است. سوالات و مشکلات عمومی و غیر مرتبط با محصول یا از طریق صفحه سوالات متداول و تماس با ما پیگیری کنید.