Product was successfully added to your shopping cart.
  • تنگرام رنگی تنگرام رنگی
  • تنگرام رنگی تنگرام رنگی
  • تنگرام رنگی تنگرام رنگی

تنگرام رنگی

برای نظر دادن به این محصول اولین باشید

بازنگری سریع

تنگرام پازل قدیمی است که از تقسیم کردن یک مربع به پنج مثلث، یک مربع و یک متوازی الاضلاع ایجاد شده که با آنها می‌توان طرح های بسیاری ایجاد کرد.
فرآیند طراحـی و ساخت طرحهای جدید توسط کودکان، قدرت تصور هندسی و هوش تصویری آنان را به کار گرفته و تقویت می کند. شایان ذکر است، کار با تنگرام تجربه بسیار ارزشمندی برای کودکان است زیرا آنها نکاتی در تجربیات عملی می‌آموزند که در حفظ کردن یاد نمی گیرند. تصور کردن در ذهن و ساختن با دست ساختن طرح های ذهنی را به کودکان آموزش می‌دهند.
کار با تنگرام به ذهن، قدرت انعطاف می‌دهد و دانش ریاضی و هندسه را به آنها یاد می‌دهد که این مهارت قابل به کارگیری در موقعیت های متعددی در زندگی است. متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کار با تنگرام به ساعات کلاس ریاضی اضافه شود. زیرا تمرین با تنگرام می‌تواند به ابزار ارزشمندی برای پرورش مهارت ریاضی کودکان تبدیل شود.

دسترسی: ناموجود

‎۱۷۰٬۰۰۰ تومان

جزییات

تنگرام پازل قدیمی است که از تقسیم کردن یک مربع به پنج مثلث، یک مربع و یک متوازی الاضلاع ایجاد شده که با آنها می‌توان طرح های بسیاری ایجاد کرد. فرآیند طراحـی و ساخت طرحهای جدید توسط کودکان، قدرت تصور هندسی و هوش تصویری آنان را به کار گرفته و تقویت می کند. شایان ذکر است، کار با تنگرام تجربه بسیار ارزشمندی برای کودکان است زیرا آنها نکاتی در تجربیات عملی می‌آموزند که در حفظ کردن یاد نمی گیرند. تصور کردن در ذهن و ساختن با دست ساختن طرح های ذهنی را به کودکان آموزش می‌دهند. کار با تنگرام به ذهن، قدرت انعطاف می‌دهد و دانش ریاضی و هندسه را به آنها یاد می‌دهد که این مهارت قابل به کارگیری در موقعیت های متعددی در زندگی است. متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کار با تنگرام به ساعات کلاس ریاضی اضافه شود. زیرا تمرین با تنگرام می‌تواند به ابزار ارزشمندی برای پرورش مهارت ریاضی کودکان تبدیل شود.

اطلاعات اضافی

نام برند روپک
گروه سنی شش ساله, هفت ساله, هشت ساله, نه ساله, ده ساله, بزرگتر از ده سال, بزرگسال
مهارت ها افزایش هوش, تفکر استراتژیک, حل مسئله, دقت و تمرکز, کمک آموزشی (درسی)
مقطع تحصیلی پیش از دبستان, اول دبستان, دوم دبستان, سوم دبستان, چهارم دبستان, پنجم دبستان, ششم دبستان, راهنمایی, دبیرستان
تعداد بازیکن محدودیت ندارد
ابعاد (طول، عرض، ارتفاع) ---
جنس محصول چوب
محتویات_محصول تنگرام رنگی
نوع بسته‌بندی جعبه ای
جنسیت دختر - پسر
قابلیت کادویی دارد

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

  1. برای نظر دادن به این محصول اولین باشید

نظر خودتان را بنویسید

شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

  ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
کیفیت ساخت
قیمت کالا
ارزش خرید