پرسشهای متداول سفارش و خرید
بعد از اضافه کردن محصولات مورد نیاز خود به سبد خرید، وارد “سبد خرید” شده و روی گزینه “تسویه حساب” بزنید تا وارد صفحه ثبت و نهایی سازی سفارش شوید.
بله، البته ارائه مشخصات عمومی برای ثبت سفارش الزامی است.
بله، جامپی در تمام شبکه های اجتماعی که صفحه داشته باشد، سفارش های شما را می پذیرد. همچنین ثبت سفارش تلفنی امکان پذیر است. از صفحه تماس با ما اطلاعات تماس با جامپی را دریافت کنید.
پرسشهای متداول مرجوعی کالا
پرسشهای متداول حساب کاربری
بعد از ورود به سایت در سربرگ روی گزینه “ورود و ثبت نام” کلیک کنید تا به صفحه ساخت حساب کاربری وارد شوید.
تنها با ارائه “شماره موبایل” یا ایمل به همراه یک گذرواژه در سریع ترین زمان ممکن یک حساب کاربری بسازید.
در سربرگ روی اکانت رو کلیک کرده و و وارد “اطلاعات حساب کاربری” شوید. پس از ویرایش مشخصات، دکمه “ذخیره تغییرات” را بزنید.
در صفحه ورود به حساب کابری از مسیر سربرگ “ورود یا ثبت نام” روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید.
خیر، مانند تمام پلفترم های خرید آنلاین پرداخت های جامپی از طریق درگاه های امن پرداخت انجام شده و اطلاعات بانکی شما در آن ها ذخیره نمی شود.