Product was successfully added to your shopping cart.

هنر و صنایع دستی

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 82 تا

  1. آجر فله 200عددی

    اسباب بازی آجر فله اوسا بنا، دارای 200 قطعه آجر برای ساختن یک خانه کوچک است. با این بازی کودک شما می‌تواند با دستان خود خانه‌های کوچک آجری بسازد.
    ‎۳۰۰٬۰۰۰ تومان
  2. آجر فله 100عددی

    اسباب بازی آجر فله اوسا بنا، دارای ۱۰۰ قطعه آجر برای ساختن یک خانه کوچک است. با این بازی کودک شما می‌تواند با دستان خود خانه‌های کوچک آجری بسازد.
    ‎۱۶۳٬۵۰۰ تومان
  3. راچو

    راچو مجموعه ای متشکل از 6 آدمک چوبی جذاب است که دست ساز هستند و در ساخت آن ها از چوب درجه یک استفاده شده و هیچگونه ماده شیمیایی در ساخت آن ها بکار نرفته است.
    ‎۱۵۰٬۰۰۰ تومان
  4. رنگ و تخم مرغ

    رنگ آمیزی یکی از بازی های جذاب برای تمامی کودکان با هر سن و سلیقه ای است. بازی های رنگ آمیزی این امکان را به کودکان می دهند تا بتوانند خود را با خلاقیتشان نشان دهند و برای زیباتر شدن کار خود، سلیقه به خرج بدهند.
    ‎۱۲۰٬۰۰۰ تومان
  5. پکیج اوسا بنا 1

    بازی پکیج اوسا بنا، دارای انواع آجر کامل، نیمه، هلالی، شیربونی و... در طرح‌ های متفاوت، نیمکت، درخت، در و پنجره، سقف، مقداری ملات و سایر وسایل مورد نیاز برای ساختن یک خانه و مکانی زیباست. با این بازی کودک شما می‌ تواند با دستان خود یک خانه بزرگ آجری بسازد.
    ‎۱٬۷۰۰٬۰۰۰ تومان
  6. اوسا بنا 1

    ساختن یک خانه با آجرهای واقعی، ملات، استامبولی و کمچه‌ی بنایی در اندازه‌ای کوچک فعالیتی است که هر کودک و بزرگسال را به وجد می‌آورد؛ مخصوصاً که ملات مورد استفاده قابل شستشو باشد و بتوان بارها و بارها بناهای متفاوتی خلق کرد.
    ‎۲۶۱٬۶۰۰ تومان
  7. گلدونه

    بازی آموزشی گلدونه بسته ای از گل رس با کیفیت مناسب جهت افزایش مهارت دست ورزی، افزایش خلاقیت، افزایش هماهنگی بین چشم و دست برای کودکان
    ‎۱۶۰٬۰۰۰ تومان
  8. گلاچ

    گل رس کاملاً بهداشتی بدون ایجاد حساسیت پرورش خلاقیت ذهنی تقویت و هماهنگی دست و چشم افزایش تمرکز، دقت و حوصله ایجاد احساس آرامش درک مفهوم نظم مناسب برای سنین بالای 4 سال
    ‎۲۴۰٬۰۰۰ تومان
  9. گل 2.5 کیلویی

    گلانه 2500 گرمی یک بسته گل رس بهداشتی مخصوص گل بازی برای کودکان بالای 3 سال است. با این بازی کودک شما می‌تواند با دستان خود اشکال متفاوت بسازد. این بسته گل رس کاملا طبیعی و ضدحساسیت است و می‌توانید آن را در مهدکودک، کارگاه‌ها و کلاس‌های سفالگری برای کودکان استفاده کنید.
    ‎۳۵٬۰۰۰ تومان
  10. گل 500گرمی با وردنه

    کودکان زمانی که با دست های خودشان چیزی را می سازند احساس اعتماد به نفس زیادی در وجودشان ایجاد می شود. همچنین در آن هنگام خودشان را فردی توانمند می دانند که توانسته اند به تنهایی از پس ساختن یک چیز بر بیایند. این حس وقتی در سنین کم در یک کودک ایجاد شود باعث می شود که او فردی موفق و با پشتکار و با ارده بار بیاید.
    ‎۴۲٬۰۰۰ تومان
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 82 تا